Les professionnels de GBNews.ch s'allient à la puissance des technologies en intelligence artificielle générative, pour informer la communauté des affaires et le grand public, des dernières tendances et des évolutions du marché de l'emploi.

Agenda

Rencontres et Résidences ...

Du 18 septembre 2024 au 13 mai 2025

Liberté conditionnelle : ...

Du 28 juin 2024 au 2 mars 2025

Musée Ariana - ...

Du 15 novembre 2024 au 2 novembre 2025

"Carouge Magique"

Du 23 novembre 2024 au 25 février 2025

SocialFluent Live: Visual Storytelling on Social Media

Écrit par Addison Holmes
Paru le 15 juin 2020

SocialFluent & GBN present: Visual Storytelling on Social Media

Three seconds. That's all you have. If you haven't captured a viewer's attention, they'll scroll past your content.

How do you tell your brand's story to make it stand out, imaginative, and authentic?

One way is through STORYTELLING!

What can you do in Social Media when words aren't enough?   

Ashleigh Armstrong, who loves storytelling and using this skill to turn “turns customers into fans and fans into ambassadors”, will be discussing all this and so much more to the exceptional Chloe Bonnard, the Founder and CEO of Les Nanas d’Paname.

This exciting talk is going to be so much more:

  • What is storytelling from a brand perspective? And what even makes a good story?
  • What elements should you consider when building a strategy based around stories?
  • How to pitch and develop a story for new brands?
  • What's the best advice on creating visuals for story telling?

 

You’ll be able to ask questions live during the session via the comment section!

Where: Follow us on Instagram @geneva.business.news, visit our account and tap our profile photo to join the conversation!

Date: Tuesday, June 16, 2020 

Time: 11:30am CEST

 

Articles connexes :

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur comment les données de vos commentaires sont utilisées.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram